Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02217nam a22002777a 4500 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20220422224817.0 |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMAT |
Campo de control de longitud fija |
cr ||||||||||| |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
200819s2019 uk_|||||o|||| 00| 0 eng d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
9781783746705 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
arcduce |
Agencia que realiza la transcripción |
arcduce |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Social media in higher education : |
Parte restante del título |
case studies, reflections and analysis / |
Mención de responsabilidad, etc. |
edited by Chris Rowell. |
Medio físico |
[recurso electrónico - acceso abierto] |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Cambridge, UK : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
OpenBook Publishers, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
c2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
1 recurso en línea (305 p.) |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Bibliografía, etc. |
Incluye bibliografía. |
520 3# - RESUMEN, ETC. |
Nota de sumario, etc. |
How does social media affect working life in Higher Education? How are universities harnessing its power to aid student learning? This innovative collection brings together academics and those working in professional services to examine these questions and more. The diverse and expert contributors analyse the many ways social media can be used to enhance teaching and learning, research, professional practice, leadership, networking and career development. The impact of social media is evaluated critically, with an eye both to the benefits and the problems of using these new forms of digital communication. This is the first volume to give such detailed attention to this area of high interest. Its innovative approach extends to its creation, with contributors found via their presence on Twitter. The short and impactful chapters are accessible while retaining an academic focus through their application of relevant learning theories and educational context. Social Media and Higher Education is essential reading for any professional working in higher education, including lecturers teaching education courses. It is also significant for researchers looking at more recent developments in the field and what it means to work in a modern higher education environment. |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
578 |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
UNIVERSIDADES |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
7101 |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
SOCIAL MEDIA |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
38 |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
ENSEÑANZA SUPERIOR |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
8957 |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
COMUNICACION EN EDUCACION |
653 4# - TÉRMINO DE INDEXACIÓN--NO CONTROLADO |
Término de indización no controlado |
MEDIOS SOCIALES |
653 4# - TÉRMINO DE INDEXACIÓN--NO CONTROLADO |
Término de indización no controlado |
EDUCACION SUPERIOR |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
9 (RLIN) |
14903 |
Nombre de persona |
Rowell, Chris, |
Término relacionador |
ed. |
856 4# - ACCESO ELECTRÓNICO |
Identificador uniforme del recurso URI |
<a href="https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/24987">https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/24987</a> |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Dewey Decimal Classification |
Koha tipo de item |
Libro electrónico |
945 ## - LOCAL PROCESSING INFORMATION (OCLC) |
a |
Beatriz Liliana Isidoro |
c |
2020-08-18 |