Detalles MARC
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
01701nam a2200205 a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DELl NÚMERO DE CONTROL |
Identificador del número de control |
arcduce |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Fecha y hora de la última transacción |
20190802160814.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
100430s2007 nyu||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9780195300574 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
arcduce |
Centro transcriptor |
arcduce |
082 0# - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
519.3 |
Número de edición |
21 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Binmore, Ken |
9 (RLIN) |
13910 |
Fechas asociadas al nombre |
1940- |
Forma desarrollada del nombre |
(George Kenneth), |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Playing for real : |
Resto del título |
a text on game theory / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Ken Binmore. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, N.Y. : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Oxford University Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2007 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
639 p. |
520 3# - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
Ken Binmore's previous game theory textbook, Fun and Games (D.C. Heath, 1991), carved out a significant niche in the advanced undergraduate market; it was intellectually serious and more up-to-date than its competitors, but also accessibly written. Its central thesis was that game theory allows us to understand many kinds of interactions between people, a point that Binmore amply demonstrated through a rich range of examples and applications. This replacement for the now out-of-date 1991 textbook retains the entertaining examples, but changes the organization to match how game theory courses are actually taught, making Playing for Real a more versatile text that almost all possible course designs will find easier to use, with less jumping about than before. In addition, the problem sections, already used as a reference by many teachers, have become even more clever and varied, without becoming too technical. Playing for Real will sell into advanced undergraduate courses in game theory, primarily those in economics, but also courses in the social sciences, and serve as a reference for economists. |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
TEORIA DE LOS JUEGOS |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Libro |
Solicitar por |
519.3 B 51012 |
Fuente de clasificación o esquema |
Dewey Decimal Classification |
945 ## - TRATAMIENTO DE LA INFORMACIÓN LOCAL (OCLC) |
a |
Beatriz Liliana Isidoro |