BIBLIOTECA MANUEL BELGRANO - Facultad de Ciencias Económicas - UNC

The hyperlinked society : (Registro nro. 25308)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03347nam a22002657a 4500
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20200215062740.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMAT
Campo de control de longitud fija cr |||||||||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 160509s2008 miu|||||o|||| 00| 0 eng d
082 0# - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Número de la edición 21
Número de Clasificación 384.33
245 04 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The hyperlinked society :
Parte restante del título questioning connections in the digital age /
Mención de responsabilidad, etc. Joseph Turow and Lokman Tsui, Editors.
Medio físico [recurso electrónico]
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Ann Arbor :
Nombre del editor, distribuidor, etc. University of Michigan Press,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2008
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 1 recurso en línea (319 p.)
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie The new media world
505 0# - NOTA DE CONTENIDO FORMATEADA
Nota de contenido con formato preestablecido ntroduction: on not taking the hyperlink for granted / Joseph Turow -- Structuring a marketplace of attention / James G. Webster -- The hyperlink as organizing principle / Alexander Halavais -- Hyperlinking and the forces of "massification" / Philip M. Napoli -- The hyperlink in newspapers and blogs / Lokman Tsui -- The role of expertise in navigating links of influence / Eszter Hargittai -- Google, links, and popularity versus authority / Seth Finkelstein -- The hyperlinked news organization / Martin Nisenholtz -- How hyperlinks ought to change the advertising business / Tom Hespos -- Hyperlinks and marketing insight / Stacey Lynn Schulman -- Hyperlinking and advertising strategy / Eric Picard -- From hyperlinks to hyperties / Marc A. Smith -- The morality of links / David Weinberger -- Linked geographies: maps as mediators of reality / Stefaan G. Verhulst -- Will peasants map? Hyperlinks, map mashups, and the future of information / Jeremy W. Crampton -- The social hyperlink / Lada A. Adamic -- Are hyperlinks "weak ties"? / Markus Prior -- What is the online public sphere good for? / Matthew Hindman.
520 3# - RESUMEN, ETC.
Nota de sumario, etc. This book investigates the multi-faceted nature of hyperlinks and their consequences for commerce, communication, and civic discourse in the world of digital media."The Hyperlinked Society" focuses on "links" as one of the most basic - and unexamined - features of online life. Bringing together a prominent array of thinkers from industry and academe, this collection addresses a provocative series of questions about the ways in which hyperlinks organize behavior online. How do media producers' considerations of links change the way they approach their work, and how do these considerations in turn affect the ways that audiences receive news and entertainment? What role do economic and political considerations play in information producers' creation of links? How do links shape the size and scope of the public sphere in the digital age? Do hyperlinks function as "bridging" mechanisms that encourage people to see beyond their personal beliefs to a broader and more diverse world? Or do they simply reinforce existing bonds, encouraging people to ignore social and political concerns that seem irrelevant to their personal interests?This path-breaking collection of essays will be valuable to anyone interested in the now taken-for-granted - connections that structure communication, commerce, and civic discourse in the world of digital media.
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada INTERNET
9 (RLIN) 1310
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada ASPECTOS SOCIALES
9 (RLIN) 240
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada TECNOLOGIAS DE LA INFORMACION
9 (RLIN) 105
653 #4 - TÉRMINO DE INDEXACIÓN--NO CONTROLADO
Término de indización no controlado TICS
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Turow, Joseph,
Término relacionador edt
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
9 (RLIN) 7539
Nombre de persona Tsui, Lokman,
Término relacionador edt
856 4# - ACCESO ELECTRÓNICO
Identificador uniforme del recurso URI <a href="http://dx.doi.org/10.3998/nmw.5680986.0001.001">http://dx.doi.org/10.3998/nmw.5680986.0001.001</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Dewey Decimal Classification
Koha tipo de item Libro electrónico
945 ## - LOCAL PROCESSING INFORMATION (OCLC)
a
c 2016-05-09
Existencias
Suprimido Perdido Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Koha Fecha de último uso Fecha del precio de reemplazo Koha tipo de item
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