BIBLIOTECA MANUEL BELGRANO - Facultad de Ciencias Económicas - UNC

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Entrada Nombre personal

Número de registros utilizados en: 1

001 - NÚMERO DE CONTROL

  • Campo de control: 8275

003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL

  • Campo de control: arcduce

005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA MODIFICACION

  • Campo de control: 20170316115905.0

008 - ELEMENTOS DE DATOS DE LONGITUD FIJA

  • Campo de longitud fija: 170308|| aca||aabn | a|a d

040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN

  • Agencia original de catalogación: arcduce

100 1# - ENCABEZAMIENTO--NOMBRE DE PERSONA

  • Nombre personal: Allen, Chris T.

670 ## - FUENTE DE DATOS ENCONTRADOS

  • Fuente de citación: Publicidad y comunicación integral de marca, 2007 (08-03-17)

678 ## - DATOS BIOGRÁFICOS O HISTÓRICOS

  • Datos biográficos o históricos: Chris Allen is the Arthur Beerman Professor of Marketing at the University of Cincinnati. He has also held faculty positions at Northwestern University and the University of Massachusetts at Amherst. His research has investigated the influence of affect and emotion in decision-making and persuasive communication. Other published work has examined consumption issues in diverse domains such as determinants of household spending, motives for blood donation, fostering energy conservation, and the effects of news reporting on consumers' attitudes.

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