Strategy and market structure : competition, oligopoly and the theory of games / Martin Shubik.
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- 338.522
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Biblioteca Manuel Belgrano | 338.522 S 10765 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 10765 | ||
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Biblioteca Manuel Belgrano Depósito | D 338.522 S 11469 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 11469 | ||
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Biblioteca Manuel Belgrano Depósito | OECEI 338.522 S 36063 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 36063 |
Pte. 1. The background to competition: 1. Toward a general theory of oligopoly -- 2. Current theories of monopolistic competition -- 3. The firm in an oligopolistic market -- 4, 5. The firm in an oligopolistic market: duopoly -- 6. The firm in an oligopolistic competition: many competitors -- 7. The role of product differentiation and other variables in oloigopólistic competition -- Pte. 2. The dynamics of oligopoly: mathematical institutional economics: 8. The role of information in theories of competition and oligopoly -- 9. Thye extensive form of a game: a preliminary to dynamics -- 10, 11. A theory of oligopoly -- 12. The structure of the markets -- 13. Economic analysis, social p0olicy, and the law -- Utility theory.
El ejemplar 36063 es donación de la Fundación FIAT-CONCORD. Oficina de Estudios para la Colaboración Económica Internacional (Colección OECEI) Recibida en el año 1973.
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