Fruit and vegetable marketing in the economic development of Greece / by Chester O. McCorkle, Jr, Apostolos Dermentzopoulos.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Series Research monograph series ; 3Detalles de publicación: Athens : Center of Economic Research, ©1962Descripción: 253 pTema(s): Clasificación CDD:- 22 381.4109495
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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COLECCION OECEI | Biblioteca Manuel Belgrano Depósito | OECEI 381.4109495 M 35794 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 35794 |
Bibliografía: p. 241-242.
Preface -- 1. Introduction -- 2. Production-consumption balance in greek fruits and vegetables -- 3. A framework for Greek peach market analysis -- 4. Domestic demands for greek peaches -- 5. Foreign demands for fresh greek peaches -- 6. Market allocation, producer prices, and total revenues -- 7. Organizations, methods and suggestions for improving marketing of greek fruits and vegetables -- 8. Some broader considerations in improving marketing conditions for agricultural products in Greece.
Donación de la Fundación FIAT-CONCORD. Oficina de Estudios para la Colaboración Económica Internacional. (Colección OECEI) Recibida en 1973.
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