Schools count : World Bank project designs and the quality of primary education in sub-Saharan Africa / Ward Heneveld and Helen Craig.
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 0821334603
- 372.967
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Signatura topográfica | URL | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Manuel Belgrano | 372.967 H 48290 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Enlace al recurso | Disponible | 48290 |
Navegando Biblioteca Manuel Belgrano estanterías Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Incluye referencias bibliográficas. Bibliografía: p. 113-127.
Foreword -- Abstract -- Acknowledgments -- Executive summary -- 1. Background and introduction -- 2. Methodology -- 3. The characteristics of effective schools -- 4. World Banlk lending to improve the quality of primary education in Sub-Saharan Africa -- 5. Implications and recommendations -- Annexes -- Annex 1. Staff appraisal reports reviewed -- Annex 2a. Overview of the project design components by project -- Annex 2b. Summary of project components -- Annex 3. Factors that determine school effectiveness -- Annex 4. Examples of learning outcomes and factors affecting them -- Bibliography.
No hay comentarios en este titulo.